Znásilnění jako humor
- 27.01.2017
- Komentář
Romantická komedie Všechno nebo nic vznikla v koprodukci Slovenska a Česka. Vychází z knižní předlohy slovenské bestseleristky Evy Urbaníkové, která napsala scénář společně s režisérkou Martou Ferencovou. Ta má zatím na kontě hlavně slovenskou verzi seriálu Ordinace v růžové zahradě a loni natočila hodně nepovedenou pohádku s názvem Řachanda. Obsazení filmu je svým způsobem hvězdné, i když ho skutečně docení jen někteří diváci či divačky v některé ze tří zemí, odkud pocházejí herci a kde se odehrála premiéra. U nás a na Slovensku málo známe polské hvězdy Michala Žebrowského a Pawla Delaga, v Polsku naopak nejsou dost proslulí Táňa Pauhofová, Klára Issová, Ondřej Sokol, Luboš Kostelný nebo Luděk Sobota a Zuzana Kronerová. Snímek sesadil z čela žebříčku dokonce i megahit Anděl Páně 2 a odhady předpovídají, že tam zůstane zřejmě až do únorové premiéry erotického thrilleru Padesát odstínů temnoty. To spojení není náhodné. Všechno nebo nic také líčí násilnický přístup mužů k ženám jako určitý druh romantiky. Tedy vlastně humoru... To je specialita zdejšího kulturního prostředí.
Následující část článku je viditelná pouze pro uživatele s předplatným.
Přihlaste se prosím, nebo pro pořízení předplatného pokračujte sem.
Facebook komentáře